maandag 21 oktober 2013

Herfstvakantie

De afgelopen weken waren weer druk, maar nu heerlijk een weekje vrij, dat is het fijne als je op een school werkt lekker alle schoolvakanties vrij :)
Ik heb niet achter de naaimachine gezeten, daar had ik de tijd en de fut niet meer voor, maar ik heb wel s'avonds voor de tv met een lekker kop thee zitten haken.
Ja ik heb een nieuwe hobby al een paar weken en het is echt heerlijk verslavend.
Veel bloggers zijn ook aan het haken en maakte zulke leuke dingen, dat ik dacht dat wil ik ook!
Dus hup op YouTube wat filmpjes gezocht en oefenen maar.
Nu ben ik bezig met een babydekentje van Granny Squares, voor mijn zoontje. Het gaat niet hard, 28 heb ik er pas, dus heb pas een derde, maar ik zet door, Voor de kerst wil ik het af hebben.
Helaas is de wol op nu, dus morgen weer naar mijn favoriete hobbywinkeltje en de rest van de week weer heerlijk verder haken...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten